duminică, 1 martie 2015

Martie- Martisor

Pfiuuu, a trecut si iarna, a venit si primavara !
Copiii au mesterit martisoare si, la scoala, au avut chiar si o expozitie cu vanzare.
Filip, impreuna cu o colega de a lui au fost "delegati" sa stea la standul clasei lor si sa vanda martisoarele confectionate de ei si de colegii lor de clasa.

A fost tare mandru de el :

"Astazi la scoala am avut expozitie de mărțișoare. Si am stat cu Diana , ca sa vindem ! Si cei de lângă noi strigau " Mărțișoare la un leu , mărțișoare la un leu !" Si am inceput si eu sa strig !
Dar cei de lângă noi au trisat, ca au inceput sa strige " Două mărțișoare la un leu ! " :)))
Oricum, am castigat 12 lei pentru clasa ! " :)))




Anastasia a primit vineri doua martisoare : "Unul este de la Andrei ! Eu am fost singura fata care a primit martisor de la el !"  (Andrei, nu este un Andrei oarecare! Este ACEL Andrei ;) )

Fiecare,( Filip, Anastasia si Petru), a lucrat la martisorul supriza pentru mine. Au facut pe ascuns felicitari si martisoare si, de dimineata cand nici nu deschisesem bine ochii au venit gramada pe mine .

Filip mi-a adus o felicitare si doua martisoare "unul cumparat si unul creat de mine"  (doar are stofa de creator; din familie i se trage :)) ) , Anastasia o felicitare si martisorul creat de ea , iar Petru ... o margica , mica si galbena (stiu ca a fcaut ceva si la gradinita :) ) , dar de care era tare mandru : "Este putin cam micut (n.m martisorul), dar nu are nimic ! " :))



Fericirea are miros de frezii !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu