miercuri, 11 martie 2015

Balenute

Pana la acum, nu prea ma incanta ideea de a decora si torturi. Nu stiu de ce mi se pareau extrem de migaloase ; cu toate ca biscuitii sunt muuuult, dar muuult mai migalosi .

Mai decoram cand si cand pentru familie sau cativa cunoscuti, dar cu o oarecare strangere de inima.
Intr-o zi, un apropiat al familiei, care urma sa boteze un baietel, m-a rugat insistent sa ii decorez un tort pentru botez. Cum vreau eu, dar numai sa il fac .

Am acceptat,m-am gandit la tema ,  mi-am rezervat cateva ore ca sa lucrez linistita si fara graba si... cam asta a iesit:



Cu aceasta ocazie, am (re)descoperit placerea de a decora si torturi . Imi place sa le decorez simplu si pastelat . :)



Le-am facut si marturii pentru botez,biscuiti decorati in aceeasi tema. Nu se asteptau si au fost foarte bucurosi pentru ca uitasera sa se ocupe si de acest aspect :D




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu