vineri, 6 martie 2015

8

6 Iunie 2006

Il tin strans in mana, la piept. Ochii , sunt si ei stransi . Inima imi bate repede, repede, repede. Cum o fi? Daca o fi ? Ce o sa fac ? Dar imi doresc ! Ne-am dorit ! Ce sa mai... ne dorim !

Imi tremura mainile, dar decid sa le deschid si sa ma uit !  Este exact cum am banuit !
Simt ca ametesc ! Incerc sa imi stapanesc emotiile si ma duc la El sa i-l arat , intind mainile, deschid pumnii si ...

- Ce e ?

-  Cum, ce e?
- E ?
- Pai , e ! 
- Bine ! Hai vino aici sa ne culcam la loc! Suntem 3 acum ! :)

...

Dupa cateva saptamani, toate parfumurile au disparut din casa ! Le-am luat pe toate si le-am aruncat cu sete la gunoi ! Cu sete si cu ochii inchisi, caci numai privitul lor imi producea greata !

Au disparut cartofii prajiti, rosiile , carnea . Au apurut muuuulti covrigi cu sare , castravetii murati si ciocolata alba !

Timpul necesar pentru a ajunge la o anumita destinatie, cu mijloacele de transport in comun , s-a triplat (sau , mai bine) . Si asta, pentru ca  la cel mult doua statii trebuia sa cobor si sa ma răţoi la boscheti .

5 Martie 2007

Ma imbrac si plec la facultate , la laboratorul de imunologie, unde trebuia sa inoculam virusul Influenza unor embrioni de gaina .
Plec dezamagita de la laborator pentru ca cei de la Cantacuzino nu ne trimisesera embrionii iar eu nu stiam daca mai apucam "distractia" laboratorului urmator .

Seara, ne intalnim cu prietenii nostri, viitorii nasi ai lui Filip. Radem mult ! Eu, rad si mai mult ! Si glumim ca a doua zi voi naste !

Nu trebuia sa nasc pana la sfasitul saptamanii, daramite a doua zi  ! Eu aveam planuri : trebuia sa ma duc la Mihai Viteazul , ca sa predau o lectie de anatomie elevilor de la clasa a XI a si , pe langa asta, eu asteptam nerabdatoare embrionii de gaina de la Cantacuzino :))

6 Martie 2007

3.30 a.m , datorita necesitatilor fiziologice de gravida :)) sunt nevoita sa ma trezesc . Simt ceva ciudat .
Hmmm...se pare ca Filip vrea sa vina ! Il trezesc pe El si ii comunic :

- Auzi, cred ca o sa nasc astazi !
- Da?
- Da !
- Pai, si ce faci? Te mai duci sa predai la liceu ?
- ???  
- ???
- NASC ! Nu mai ma duc la niciun liceu ! Hai la spital !!!

7 siunpic a.m , Filantropia

Contractii la vreo 3 minute , doctorul meu inca nu a ajuns , nimeni nu vrea sa ma vada , o asistenta ma tot vrajeste ca "poa' sa treaca si vreo doua saptamani pana sa nasc"...

8 a.m - doctorul meu vine

Eu stau pe o bancuta in fata camerei de garda, El ma tine de mana. Dau periodic , nervos , din picior . Tot periodic il strang pe El taaaaare de mana

Periodic ma intreaba "te doare? da' te toare rau? ce sa iti fac? " . Si, la fel de periodic , imi vine sa il pocnesc, pentru ca il gaseste vorbitul numai cand nu trebuie.

8.45 a.m , dupa raportul de garda , ma vede si doctorul meu . Dilatatie 4 . Ma trimite la sala !

10.30 a.m Filip este pe pieptul meu. Mic, movuliu si zbarcit . Cu unghii mari, cordon gros si par zbarlit ! Eu plang ! El este frumos ! 

...


6 Martie 2015

Ne trezim, ii cant "la multi ani" si dansam prin casa. Imi ajunge pana la umar si are 37 la picior.
Vrea sa mearga singur la scoala si nu ne mai pupa la despartire. Mi-a spus ca ii este un pic rusine cand ma joc cu el pe strada si ii spun " ţucurel " , dar ii place ca acasa sa se cuibaresca in bratele mele si sa ma mangaie pe cot ca atunci cand era miiiiic .

Este bland, dar ferm ! Il iubeste pe Petru si il ajuta de fiecare data cand are nevoie (sau, cand il rog :)) ).

O iubeste pe Anastasia si el a invatat-o sa mearga pe bicicleta fara rotile ajutatoare . A spus ca este mandru de ea ca a invatat chiar mai repede decat el.

Ii place matematica si, de multe ori, lucreaza singur.
8 Ani !!! Infinitul in picioare ! 















2 comentarii: