miercuri, 8 aprilie 2015

Bule

Ma duc eu, luni, ca o floricica, sa il iau pe Petru de la gradinita . Nimic anormal pana aici.
Intru in clasa, doamna imi zambeste , Petru vine spre mine - asemenea, nimic anormal !

Cand, deodata, doamna educatoare ma intreaba : " Ia spuneti doamna V. , ce bulă i-a crescut lui Petru ?"
??? (se complică treaba)

"Că, astazi la masă, ne-a spus că i-a crescut o bulă !"

??? 
In mintea mea incep sa apara tot felul de bule crescute care pe unde pe corpul copilului- deci e groasa treaba. Simt cum ma iau fiorii pe sira spinarii , dar ies repede din starea de incertitudine.

"Ideea este ca B-ul lui aduce mai mult cu P !"  :)))

Long story short : dragul meu copil, a decis ca momentul cand toata gradinita se afla in sala de mese este cel mai bun pentru a anunta, in gura mare, ca lui i-a crescut o bula (care aparent incepe cu un fel de Pb) . Deci, are o bula in partea din fata a corpului , iar ma-sa (adica eu) il va duce la doctor sa i-o taie (bula, adica) .

Am râs toata ziua  ! Râd si acum ! :))  Însa, abia puțin mai devreme mi-am dat seama care este treaba lui cu bulele !

În ultimul timp am tot vorbit cu domnul soț  despre faptul ca eu scot cam rar capul din bula mea. Iar cand o fac ma lovesc la tot pasul de nesimțire. Multa!!!

Mă rog... Totuși , de ce nu mi-o fi trecut mie prin cap să spun balon ? :)))) Ca i-ar fi crescut copilului baloane, in loc de bule ! :)))







 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu