vineri, 20 februarie 2015

De prin jungla adunate

M-o chema pe mine Ana ca Zapada si oi avea eu 3 pitici ( unii adevarati nu aia de pe creier , ca acolo am mai multi :)) ), dar uneori am impresia ca sunt in povestea Cartea junglei. 

Piticii mei, se transforma zilnic in niste maimute căţărătoare  si saritoare pe si de pe anumite piese de mobilier . Cand nu sar pe paturi si canapele, alearga. Cand nu alearga, se cearta . Oricum, sunt intr-o manifestare zgomotoasa aproape permanenta .

Cand , in sfarsit se linistesc , incep sa comunice si sa se "alinte" prin biletele .Cam asa :




In cazul in  care nu v-ati prins, balunos = umflat ca un balon.  Probabil ca pe Baloo, asa cum ma mai "alinta" pe mine Anastasia (asta , cand nu imi spune maimuto), il cheama Baloo , de la balunos .
 Baloo --> Baloonos  , simplu ! :))

In fine, atmosfera este destul de misto (de cele mai multe ori :)) ) !

Si, ca sa raman tot la capitolul jungla, tanaaa :



Prajiturele , marturii pentru botezul unui baietel ! Tema cred ca este evidenta :)))

Rawrrrrr ! :))


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu